úterý 30. prosince 2008

Bravo

Vždyť to říkám pořád. Twilight je jako šířící se epidemie :D Je to všude! Akorát mi příjde ten rozhovor zvláštní, jako by ta reportérka neměla vůbec představu oč jde v tom filmu..Toť můj názor..
Ale proč to sem vlastně dávám,že? No na té druhé "stránce" je v levo dole malý čtvereček a tam je adresa pro autogram :D Kdo to zkusí napsat? Co Ridano? :D

6 komentářů:

Ridana řekl(a)...

uhm... toho čtverečku jsem si nevšimla :D
Jako já abych to zkusila???

Ridana řekl(a)...

Maniaku xD

Tyruška řekl(a)...

Tys mě nakazila!!!!!!

Ridana řekl(a)...

Já nic, já muzikant. Za všecko můžou ONI xD

Tyruška řekl(a)...

Máš pravdu :D
Ale i tak.. za takové nakažení jsem rááda!!!

Andie řekl(a)...

Já to ještě nečetla, tak mi ten článek přijde docela v pohodě :D Počkejte až si tu knihu taky přečtu xD