pondělí 5. ledna 2009

Článek o twilight

Článek o Twilight

Při mém nekonečném brouzdání po netu, abych našla něco zajímavého o twilight jsem objevila něco, co mě zarazilo, naštvalo a hlavně utvrdilo v tom, že mnozí o twilight píší a vlastně neví o čem píší. Potvrzuje to článek z nejmenovaného časopisu,který najdete pod článkem.
Na konci napsal sám redaktor tohle,cituji :Ale špatná zpráva na konec. Film je podle knižní série a sám konec očividně otvírá bránu k dalším dílům. A pokud budou, budu na ně, co by recenzent, muset jít do kina. Už začínám chápat upíry. Smrt je možná vážně lepší.
Pak tenhle mistr dodal ještě,že ve filmu jsou TOKAVÉ scény, u kterých dal i příklad co se mu na filmu nelíbilo. : „Musíš mě opustit, jsem pro tebe příliš nebezpečný.“ „Dobře, tak ne.“ „Zapícháme si?“ Vždyť tohle tam vůbec nebylo!!!!!Hlavně to poslední!!!!!

Pak, aby vše podtrhl dal filmu jen 40 %, samozřejmě, je to názor každého jedince, ale pak do závorky napsal, že pokud jste bláznivá fanynka tak k tomu přidáte ještě 60 %.

Zvláštní,.. kdyby se jednalo o něco jako je X-man nebo ehm…třeba ROMing,Bobule,Borat, tak pan redaktor by určitě nešetřil chválou. Každý si může říct, že film je takový či makový, ale myslím si, že tohle byl neuvážený, ne-li přehnaný názor.


omlouvám se, že jsem použila něčí obrázek,ale na to se nedalo nereagovat!!!řeknětě sami!!!

Žádné komentáře: