pondělí 12. ledna 2009

12.1.2009

| Aoy |

Při své záplavě povinnostmi, nemám moc času na psaní sem. Pořád lítám mezi školou-intrem-domovem. Tenhle systém mě už pomalu,ale jistě přestává bavit.. :(
Chtěla bych toho tolik udělat,ale nemám na nic čas. Když jsem byla na ZŠ, stíhala jsem toho tolik.. Chodila jsem s našim psem ven, udělala si čas sama na sebe, na přátelé, ale teď na to nemám celý týden,ale jen 2 necelé dny.
Zase musím uznat, že si toho doma všeho pak hodně vážím.

A co vy,kteří jste šli už na SŠ?Máte ted míň času???nebo to mám jen tak já?
Třeba přes vánoční prázdniny jsem napsala 4.kapitoly Básníka ze střední,..a ted? Ani písmenko.. :( Hlavně,že jsem si slibovala,jak z toho nebude knížka..pch…to bych na to, ale potřebovoala víc takových vánočních prázdnin.. :D
No,ikdyž v březnu budu doma dva týdny. Jeden místo lyžáku,druhý jarní prázdniny.. Tak snad bych ze sebe mohla vysoukat aspon tak, 2-3 kapitoly.. No,..uvidíme..

Teď se zase pomalu na chvilku odeberu do světa učení… Vůbec se mi do toho,ale nechce.. Pořád se přemlouvám a nic..

Tak se tu mějte hezky, a hlavně na sebe mějte všichni víc času.. Takže i já.. :D a proto… žádné učení :D Ne,..učit se budu…ale aby mi to víc myslelo,půjdu si dát sprchu… snad zabere.. ;)

Tak naposled…. Mějte se FANFÁROVĚ! J

Žádné komentáře: