úterý 17. března 2009

Záplava pocitů...


Poslední dobou hledám tady na blogu jen útěchu.. Poprvé za život bych aspon na pár okamžiků chtěla být někým jiným... Všechno se mi zdá ještě těžší, než kdy před tím..Poslední dobou jsem se, až moc uzavřela.. Vím,že to není dobře,ale už mi dělá problémy zatěžovat sama sebou ostatní... V dnešní době má problémy každý,...A kdo ne, tak si to jen namlouvá...
Včera jsem měla zajímavý rozhovor s jednou osobou a uvědomila jsem si,kolik toho dělám špatného...A dnes mě ta odoba donutila opět přemýšlet... Právě nad tím, že bych chtěĺa být někdo jiný.. Začít s novým štítkem...S novou tváří..Tvrdší tváří...
Tu osobu neznám nijak extra,ale když spolu mluvíme, je to takový zvláštní rozhovor..Rozhovor,který sice vyřeší spousty otazníků v mé hlavě,ale nasadi tam zase nové,..ještě složitější....
Najednou mi došla slova,..:( Omlouvám se, že jste si někteří přečetli něco, co bylo naprosto nudné,trapné, co já vím co ještě.. :(
A také se chci omluvit Ridaně,za to, jaká jsem poslední dobou...Mrzí mě to...

4 komentáře:

Ridana řekl(a)...

Víš, Tyruš, omlouvat se nemusíš, jseš to prostě ty a je můj problém, jestli se s tím nedokážu smířit, přece se kvůli mě nebudeš měnit... A jinak, s tou tvrdší tváří... nevím, v některých věcech to možná dobré bude a v něterých ne...

Tyruška řekl(a)...

Dari,...promin,jestli vadí že tě oslovuji tvým vlastním jménem... To, jesli se s tím nedokážeš smířit je i můj problém,..protože pro mě moc znamenáš...

Andie řekl(a)...

takle to je v životě vždycky...jako na horské dráze, co jiného dodat? Jindy seš nahoře, jindy uprostřed a jindy dole...poslední dobou mi přijde, že být nahoře je strašně daleko a já se zdržuju spíš při zemi :( Koukám, že ty jsi úplně na zemi co? :(

Tyruška řekl(a)...

Mně příjde že jsem někde hluboko pod zemí.. :(