čtvrtek 9. července 2009

9.července 2009

Zdravím...
No,dokopat se k nějakému novému příspěvku bylo celkem těžké. Dnes jsem se,ale opravdu rozhodla tak píšu.. Teď přemýšlím zase nad tím,jestli má cenu ještě něco psát. Myslím sem. Naposledy jsem se tady ukázala někdy v březnu.
Tak sem asi už nikdo ani nezabloudí,ale snaha se cenní,ne?
Co nového od března? No,..kde začít. V květnu jsem oslavila své 17 narozeniny. Pořídila si dlouho vytoužený pirsing do nosu.Taky se trbátko zhoršila ve škole..Tři trojky na vysvědčení... Sama pro sebe si říkám,že to není až tak hrozné,ale pro mamku je to něco nepředstavitelného.. No co už.. :-D Hlavně že jsem úspěšně prolezla 1.ročník :-D
A jak si užívám volna? Báječně!(IRONIE) Zatím jsem se pořádně nikam nepodívala. Ale hlavně že jsem denně u dřezu a myju nádobí... Ne,..slíbila jsem si,že nebudu hned po dlouhé době vypisovat své problémy a nějak podobně si vylévat srdíčko...
Změna téma...
Nedávno jsem shlédla naprosto úžasný film. V českém překladu se jmenuje Báječný svět shopaholiků. Obsah filmu během dneška nebo zítřka zveřejním. ;)
A kdo film viděl,bude semnou myslím souhlasit,když řeknu,že je opravdu báječný.. Srandovní,romantický a taky hlavně ze života :-D Která mladá slečna, či postarší žena nerada nakupuje? :-D
Já třeba "ujíždím" na kabelkách. Ikdyž si řeknu,že si v nejbližší době žádnou nekoupím,stačí jediný pohled do výlohy,kde je nějaká naprosto uchvacující,tak si ji prostě koupit musím.. :-DTakže defakto jsem taky shopaholik :-D Heh.. proto i ten můj avatar kabelky :-D
No tak já se pro tuhle chvilku loučím,protože se tu chci ukázat ještě večer, tak ted raději vyklidím pole... ;) Taková nová taktika jak být dýl u pc.. :-D
Tak zatím pápá přátelé.. :-)

2 komentáře:

Ridana řekl(a)...

Mno zlatí, ten shopaholik jsi. Kabelkový. A fialový. A kde by sis jidne měla vylévat srdce, než tady? Podívej se na mně (já vím, já nejsem zrovna dobrý příklad něčeho xD), já na blog nic, krom svého stěžování si a problému nepřidám nic... Ale ta tvá situace se zlepší:) Ty poslední dny, jak se vrátím, si zase někam zajedeme, jak naposledy do té Lešné... Něco vymyslíme:)

Andie řekl(a)...

Každej na něčem ulítá :D moje kamarádka na botách :D já zas třeba na voňavkách xD to si nevybereš :D