pátek 10. července 2009

Báječný svět shopaholiků

Originální název: Confessions of a Shopaholic
Typ filmu: komedie
Rok výroby: 2009
Hrají: Isla Fisher, Hugh Dancy, Joan Cusack, John Goodman, John Lithgow, Kristin Scott Thomas, Leslie Bibb, Fred Armisen, Julie Hagerty, Krysten Ritter, Robert Stanton, Christine Ebersole
O čem, že to je?

Rebecca Bloomwood, žijící v obklopení luxusem a stylem současného New Yorku, je dívka, která se ráda baví a doopravdy skvěle umí nakupovat – možná až příliš dobře. Sní o tom, že bude pracovat v redakci svého oblíbeného módního časopisu, ale stále se není schopna dostatečně prosadit – až do chvíle, kdy ironií osudu získá místo fejetonistky ve finančnickém magazínu stejného vydavatelství. Zatímco se jí konečně její sny začínají plnit, musí se ze všech sil neuvěřitelnými způsoby snažit, aby ji její minulost nepřipravila o budoucnost.

Moje hodnocení:

Na tenhle naprosto bájčný film,jsem narazila čirou náhodou,když jsem se jednou v noci nudila a nevěděla,co dělat.
Na tomhle filmu, mě už jen pouhý název upoutal,protože jak jsem včera napsala,nakupování(obzvlášť kabelek) mě strašně baví,... A navíc fakt,že je tam i něco ze žurnalistiky,mě naprosto uchvátilo.. Bylo to takové 2 v 1... Jinak prostě všem radím tenhle film taky "omrknout" protože jistě nebudou sklamáni.. ;) Já sama tenhle film řadím k těm nejlepším ;)

Fotografie:


Báječný svět shopaholikůBáječný svět shopaholiků

Žádné komentáře: