středa 5. srpna 2009

Smutek v srdci

Po dlouhé době zase básnička... Tentokrát básnička,která by měla tak trochu vyjadřovat to,jak se poslední dobou cítím... Ale vypsání z toho mi pomohlo...A na tenhle nápad mě nasměřovala Ridana. Děkuji.. :-*

Smutek v srdci

Smutně z okna
vyhlížím,
přitom hudbu v srdci
tiše poslouchám.
Hloubám v duši
a vzpomínám.

Sama ptám se
sebe snad,
kdy zase příjde
den,
co mé srdce
naučí se zase smát.


K básničce plánuji ještě dodělat jednu - dvě sloky...Tak uvidíme.. Prozatím tohle..

4 komentáře:

Ridana řekl(a)...

Jsem ráda, že ti to pomohlo. Ale já tě k tomu nenasmerovala. když někdo umí psát táhne ho to k sobě samo :-*

Tyruška řekl(a)...

No,že bych zrovna uměla psát se říct nedá....Dřív to šlo snadněji všechno...Pozapomněla jsem...

Andie řekl(a)...

Básničky jsou kouzelné věcičky...a tahle je maličká a krásná :) Mě poslední dobou opustila múza a nechce už prý zpátky. Tak ti trošku závidím, že ta tvoje ti stále vede ruku po papíře...

Tyruška řekl(a)...

Děkuju...Ikdyž s tou mou můzou to taky není nejlepší....
A neboj.. U mě nebyla dlouho..Nevěřila jsem,že by mě mohla poctít opět svou návštěvou...A co se stalo?Na chvilku se ukázala..Neboj i ta tvá se ukáže:)