pondělí 2. února 2009

2.2.2009


|AOJ|
Píšu po dlouhé době,ale nějak nebyl čas. Pořád něco bylo..
Dlouho jsem taky dávala stranou Básnika ze střední.Dneska jsem se ale dala do psaní,..napsala jsem stránku a došly nápady. Zamrzla jsem na určitém bodě a né a né se z něj hnout...To se,ale určitě poddá...
V sobotu jsem byla s Ridanou v kině na Twilight :D to jsme celé my :D film známe pomalu už i po zpátku :D knížku dokážeme odrecitovat :D To by Vám mohla Ridana povyprávět,když píše sms-ky :D Už aby nám natočili další díl :D
Nebo doufám, že už brzy se mi pod ruce dostane oficiální knížka posledního dílu Rozbřesk. :) Na tu se těším asi nejvíc.. Ikdyž pro mě je Stmívání(Twilight) nejlepší! Řeknu to tak, každá kniha je jiná.. A každá má to svoje kouzlo. To ovšem každý kdo četl ví.
Teď se chystám zase na chvilku začíst do něčeho jiného. Láká mě Memento, ikdyž jsem to už četla. Ale když vidím to Stmívání , tak si říkám, že si to musím přece jenom ještě přečíst :D a tak to jde pořád dokola :D
No nic. jdu se pokusit zveřejnit sem další díl Básníka ze střední.. .Ikdyž poslední dobou se mi zdá, že jak jsem posedlá Twilight, že některé úseky se shodují s mým Básníkem. Omlouvám se,..pokouším se to měnit.. :)

Žádné komentáře: